fbpx

Webwave Brandman interne merkidentiteit en DNA Over Onder het motto ‘practice what you preach’ heeft Brandman ook z’n eigen positionering scherp gesteld en vervat in een merkenmodel. Daarmee houdt hij de focus op wat klanten belangrijk vinden en wat Brandman onderscheidt in de ogen van de klant.
Merkenmodel Brandman, interne merkidentiteit

Brandman's innerlijke merkpersoonlijkheid,
gedreven door waarden

EMPATHIE: door inzicht over de identiteit en doelstellingen van de klant te verwerven, bekomen we het beste resultaat.

CREATIVITEIT: wees relevant, maar vooral ‘anders’. Creativiteit laat ons toe om dit te bekomen.

FLEXIBILITEIT: afgestemd op de identiteit en werkwijze van de klant.

INTEGRITEIT: respect voor randvoorwaarden, voor een logisch verhaal dat klopt.

Knowledge is power

Brandman verzamelt krachten, vaardigheden en kennis uit grafisch ontwerp, industrieel ontwerp en marketing. Hierdoor is hij inzetbaar bij multi-channel projecten, en kent hij de mogelijkheden en beperkingen van de tools die in deze disciplines worden gebruikt. Deze diverse kennis laat Brandman ook toe om mee te denken op strategisch niveau, en te ontwerpen in functie van deze strategie. As we speak, blijft Brandman zijn kennis verder ontwikkelen om nog sterker bij te dragen tot jouw communicatieprojecten. Nog meer inzichten en nog meer software-kennis, voor nog meer toepassingen en efficiëntie.

Knowledge is power

Brandman verzamelt krachten, vaardigheden en kennis uit grafisch ontwerp, industrieel ontwerp en marketing. Hierdoor is hij inzetbaar bij multi-channel projecten, en kent hij de mogelijkheden en beperkingen van de tools die in deze disciplines worden gebruikt. Deze diverse kennis laat Brandman ook toe om mee te denken op strategisch niveau, en te ontwerpen in functie van deze strategie. As we speak, blijft Brandman zijn kennis verder ontwikkelen om nog sterker bij te dragen tot jouw communicatieprojecten. Nog meer inzichten en nog meer software-kennis, voor nog meer toepassingen en efficiëntie.

Vaardigheden

GRAFISCH ONTWERP
LOGO DESIGN
DESKTOP PUBLISHING
BRAND DESIGN
COPYWRITING
CO-CREATIE
SCHETSEN EN CONCEPT ART
WEBSITES
2D ANIMATIES

Softwarekennis

Softwarekennis

Adobe Photoshop
Adobe Illustrator
Adobe Indesign
Adobe After Effects
Adobe Premiere
Adobe Xd (Experience Design)
Wordpress
Microsoft Powerpoint
Sketchup

Dat is al heel wat, maar het is nog niet alles!
Op zoek naar andere vaardigheden of heb je vragen over specifieke kennis?