fbpx

IDENTITEIT

Brandman is zinvol en klantgericht

BRANDMAN'S
BRAND CORE

Onder het motto ‘practice what you preach’ heeft Brandman ook z’n eigen positionering scherp gesteld. Daarmee houdt hij de focus op wat klanten belangrijk vinden en wat Brandman onderscheidt in de ogen van de klant. Het model laat toe om een vertaling te maken naar het DNA van het merk en afgeleide merkattributen. Zo is de identiteit altijd zinvol en relevant voor de klant.

KERNCONCEPT

Als klanten ons een label zouden toekennen, is dit het concept. Het dekt de lading van de merkpersoonlijkheid en de propositie.

Brandman Kernconcept

MISSIE

Kennisontwikkeling in brand design is waar we op lange termijn willen voor gaan. Deze expertise leidt tot het leveren van zinvolle creaties.

Brandman Missie

VISIE

Hoe we de missie kunnen realiseren en de onderneming ontwikkelen. Door groei in kennis blijven we steeds ‘on top of the game’.

Brandman Visie

KERNWAARDEN

De waarden die we koesteren, en die ook door de klant worden gekoesterd. Deze komen terug in alles wat Brandman doet.

Brandman Merkwaarden

PERSOONLIJKHEID

Eigenschappen waaraan klanten jouw werk kunnen onderscheiden van anderen: relevant en verschillend.

Brandman Merkpersoonlijkheid

Vertaling naar een zinvolle visuele identiteit

Van een logo tot de placemat onder je bord, of het icoontje op je website: elk attribuut wordt gedreven door identiteit. Brandman begrijpt dit, en past dit ook toe op z’n eigen merk. Logisch, niet?

Brandman visuele identiteit

Welkom! Voor je verder gaat...

Brandman.be gebruikt Google Analytics. Gelieve te bevestigen dat je onze Google Analytics tracking accepteert. Je kan ook weigeren, zodat er geen data wordt verzameld. Vrees niet, I will ask this only once ;)